Translate

Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Kοτόπουλο με μέλι και σουσάμι



Μια συνταγή για εσάς που αγαπάτε τις γλυκόξινες γεύσεις! Κοτόπουλο κομμένο σε μπουκιές, με σάλτσα από σόγια σος, μέλι, λεμόνι και σουσάμι. Δοκιμάστε το στο επόμενό σας τραπέζι, συνοδεύστε το με ένα ποτήρι Chardonnay εσοδείας  2011 από το Οινοποιείο Κυπερούντας και εντυπωσιάστε τους καλεσμένους σας! 


Υλικά 

  • 1 κοτόπουλο τεμαχισμένο κομμένο σε μπουκιές 
  • 1 μπουκαλάκι σόγια σος 
  • μισό ποτήρι χυμό από λεμόνι 
  • μισό ποτήρι μέλι 
  • 4-5 πατάτες κομμένες σε κυβάκια 
  • λίγο λάδι 
  • αρκετό σουσάμι 

Εκτέλεση  

Το προηγούμενο βράδυ: 

  • Κατ´ αρχάς φτιάχνουμε το μείγμα που θα μαρινάρουμε το κοτόπουλο για αρκετές ώρες. 
  • Σε μία κατσαρόλα ρίχνουμε τη σόγια σος. Ανακατεύουμε το μέλι και το λεμόνι (τα οποία πρέπει να είναι σε ακριβώς ίσες ποσότητες δηλαδή από μισό ποτήρι το καθένα) και τα προσθέτουμε και αυτά στην κατσαρόλα. 
  • Ανακατεύουμε καλά το μείγμα μας από σόγια, μέλι και λεμόνι και βυθίζουμε σε αυτό τα κομματάκια του κοτόπουλου. 
  • Ανακατεύουμε να πάνε παντού τα υγρά και να καλυφθεί με αυτά το κοτόπουλο. 
  • Σκεπάζουμε την κατσαρόλα μας και την βάζουμε στο ψυγείο για όλο το βράδυ. 

Την επόμενη μέρα: 

Όταν έρθει η ώρα να ψήσετε το κοτόπουλο, το βάζετε σε ταψί και στο ζουμί που έμεινε στην κατσαρόλα βυθίζετε για 5 λεπτά τα κυβάκια από τις πατάτες. (sos: Δεν πετάτε το ζουμί. Θα χρειαστεί στο ψήσιμο). 

Στη συνέχεια ρίχνετε και τις πατάτες στο ταψί, προσθέτετε λίγο λάδι, λίγο από το μείγμα του μελιού και αρκετό σουσάμι. 

Ψήνετε το φαγητό όσο χρειάζεται για να μαλακώσουν οι πατάτες και το κοτοπουλάκι. ατά τη διάρκεια του ψησίματος, όταν πίνει τα υγρά του το φαγητό, προσθέτουμε από το μείγμα του μελιού - λεμονιού - σόγια σος. Ίσως χρειαστεί να το προσθέσετε όλο. 

Σε καμία περίπτωση δεν ρίχνουμε αλάτι, πιπέρι ή οποιοδήποτε άλλο μυρωδικό ή μπαχαρικό. 


Moving animated cartoon smiling eyes with finger pointing down

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...