Για 4 άτομα...
Υλικά
700 ml κρέμα γάλακτος πλήρης
75 γρ.Ζάχαρη
2 τεμ Ζελατίνα φύλλα
15 σταγόνες Λάδι μαστίχας
για το ζελέ βύσσινο:
200 γρ. Πουρέ βύσσινο
2 τεμ. Ζελατίνα φύλλα
60 γρ. Ζάχαρη
Λίγο νερό
Εκτέλεση
-Ζεσταίνουμε το βύσσινο με την ζάχαρη και προσθέτουμε τα φύλλα ζελατίνας.
-Στην συνέχεια το αφήνουμε να κρυώσει. Βάζουμε την κρέμα γάλακτος πλήρης και την ζάχαρη μαζί με τις μισές σταγόνες από το λάδι μαστίχας να βράσουν.
-Μουλιάζουμε τα φύλλα ζελατίνας με κρύο νερό και τα προσθέτουμε στο μίγμα με την κρέμα γάλακτος πλήρης.
-Ανακατεύουμε και το σουρώνουμε, προσθέτουμε τις υπόλοιπες σταγόνες μαστίχας και αφήνουμε να κρυώσει. Γεμίζουμε ένα ποτήρι μέχρι την μέση και το βάζουμε στο ψυγείο να παγώσει.
-Μετά ρίχνουμε ένα λεπτό στρώμα από το βύσσινο και βάζουμε πάλι ψυγείο.

.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου